ALOE VERA TM SRB - NAŠA PRIČA
Kako smo počeli i razvijali posao nezavisnog distributera Aloe Vera proizvoda i gde smo danas!
Ako se pitate kako je ALOE VERA TM SRB počeo sa radom, kako smo se odlučili da postanemo FLP poslovni saradnici, kako je tekao naš napredak i poslovanje, potražite u tekstu ispod odgovore na pitanja.
ŽELIŠ DA POSTANEŠ DEO ALOE VERA TM SRB TIMA I FOREVER LIVING OVLAŠĆENI DISTRIBUTER!
Za više informacija o svim pogodnostima i o tome kako da postanete deo naše mreže i poslovni saradnik kompanije FLP kontaktirajte nas putem telefona 065 948 10 90 ili putem stranice Kontakt.
ALOE VERA TM SRB – NAŠA PRIČA
Kako smo počeli i razvijali posao nezavisnog distributera Aloe Vera proizvoda i gde smo danas!
Kao što smo već spomenuli u tekstu na stranici Poslovna ponuda naša priča počinje tako što smo se igrom slučaja (problema sa kožom jednog od sadašnjih članova Aloe Vera TM tima) upoznali sa proizvodima na bazi Aloe Vere kompanije Forever Living Products. Pored bezbroj pokušaja našeg člana da reši problem sa kožom i korišćenja različitih preparata rezultata nije bilo. Iako je dosta davno čuo za FLP Aloe Vera proizvode, nikad ih do tada nije koristio. Usled bezbroj prethodno neuspešnih pokušaja i bezbroj različitih preparata odlučio je da rešenje svog problema potraži uz pomoć FLP proizvoda na bazi Aloe Vera biljke. Nakon određenog perioda korišćenja FLP proizvoda bio je fasciniran učinkom. Obzirom da je Aloe Vera TM tim sastavljen od dugogodišnjih prijatelja, bili smo upoznati sa njegovim iskustvom i blagotvornim dejstvima Aloe Vera proizvoda kompanije Forever Living Products.
Tokom određenog perioda i ostatak nas se takođe uverilo u pozitivna i blagotvorna dejstva Forever Living proizvoda. Što kroz naša lična iskustva, što kroz iskustva naše uže i šire porodice, prijatelja, kolega… Naravno poručivanje proizvoda je išlo preko našeg člana, jer je zbog porudžbina za lične potrebe imao 5% popusta na proizvode. Zanimljivo je da je tu “zaradu” od 5% koristio tako što je za taj novac kupovao proizvode i poklanjao dragim ljudima. Želja mu je bila da i drugi ljudi pomognu sebi i poboljšaju svoje zdravlje uz pomoć Aloe Vera proizvoda upravo kao što je i on sam učinio. Porudžbine su rasle iz dana u dan, jer su ljudi bili prezadovoljni učinkom Forever Living proizvoda. Za kratak period došao je na nivo Asistent Supervizora i ostvario popust od 30% na proizvode.
U tom periodu mu njegov menadžer prodaje predlaže da aktivno počne da se bavi poslom poslovnog partnera kompanije Forever Living Products. Kad smo se viđali, često nam je pričao o tom predlogu i predlagao nama, jer većina nas nije bila zadovoljna svojim poslom ili nam primanja nisu bila zadovoljavajuća. Njega lično taj poziv nije preterano interesovao, jer je već imao privatnu firmu dugi niz godina i prilično dobra primanja. Uz sve to naravno i veliki nedostatak slobodnog vremena.
PRELOMNI TRENUTAK ZA POKRETANJE
ALOE VERA TM SRB BIZNISA
PUT OD KUPCA DO DISTRIBUTERA ALOE VERA PROIZVODA
Prelomni trenutak za pokretanje Aloe Vera TM tima desio se ubrzo. Prilikom jednog susreta sa menadžerom, sam je započeo tu temu. Saopštio nam je da je njegova zarada kao Asistent Supervizora došla na taj nivo da je to polovina zarade koju on ostvari u svojoj firmi. Takođe, shvatio je da mu je za ostvarivanje te zarade bilo potrebno 10 puta manje vremena i angažovanja, nego u njegovoj vlastitoj firmi za duplo veću zaradu. Gledajući očima preduzetnika bio je začuđen činjenicom kolika je zarada obzirom na to da je početni kapital koji je uložio u svoj Forever Living “biznis” (to za njega nije bio nikakav biznis, već želja da i drugi ljudi pomognu sebi) bio mizaran to jest gotovo da ga nije ni bilo u odnosu na kapital koji je ulagan u njegovu firmu.
Obzirom da je većina nas bila nezadovoljna svojim poslom, što zbog loših primanja, što zbog solidnih primanja, ali nedostatka slobodnog vremena, što zbog stresa predložio nam je da probamo da pokrenemo posao poslovnog partnera Forever Living kompanije. Svako od nas je tragao za dodatnim poslom ili pokušavao da zameni postojeći kako bi realizovali dobar odnos uloženog rada i primanja. Uglavnom smo pokušavali sa različitim poslovima od kuće, putem interneta… pojedini su imali rezultate, ali ne baš zadovoljavajuće. Svako je imao razičite potrebe, ali su se svodile na isto – svako od nas je želeo posao bez stresa, da dobro zarađuje i da ima dovoljno slobodnog vremena. Zbog navedenog svakom od nas se svidela ta ideja, ali nismo znali kako da je realizujemo, kako da počnemo kad svi imamo svoje poslove od kojih živimo i koje je bilo nemoguće napustiti zbog egzistencije. Isto tako niko nije imao vremena na pretek.
I on sam je bio upoznat sa navedenim. Shodno tome dao nam je sledeći predlog: “Znam da niko nema dovoljno vremena i da nije u prilici da napusti svoj trenutni posao pa ni ja sam. Predlažem da svako odvoji malo vremena i uradi ono u čemu je dobar pa da vidimo kakvi su rezultati posle par meseci.” Svi smo se složili i krenuli u razvijanje strategije.
UPOZNAVANJE SA ALOE VERA PROIZVODIMA, NAČINOM POSLOVANJA FLP KOMPANIJE I RAZVOJ STRATEGIJE
Prvi zadatak je bio da se polako upoznamo sa načinom poslovanja kompanije Forever Living Products, kao i sa većinom Aloe Vera proizvoda. Ovde ćemo zastati, jer moramo da ispričamo jednu anegdotu koja će posle biti veoma bitna za naše dalje poslovanje. Kako smo svi krenuli u izučavanje same kompanije Forever Living Products i njihovih Aloe Vera proizvoda došli smo do zanimljivog zaključka. Naš član je potpuno spontano i ne znajući pokrenuo Aloe Vera TM i posao poslovnog partnera na gotovo identičan način kao što je Rex Maughan 1978. godine pokrenuo kompaniju Forever Living Products. Drugim rečima nakon ličnog pozitivnog iskustva prezentovao je FLP Aloe Vera proizvode prijateljima i porodici. To nije bilo sa namerom da ih prodaje, razvija posao i zarađuje na njima, već sa namerom da i drugi pomognu sebi. Ispostavilo se da je izreka “Dobar glas se daleko čuje!” bila i te kako primenljiva u ovom slučaju. Nakon što su se ljudi uverili u blagotvorna dejstva, porudžbine su iz dana u dan bile veće i veće, odnosno proizvodi su sami sebe prodavali.
Upravo ovo je bila poslovna strategija Rex Maughan-a da prezentuje proizvode porodici, prijateljima i ljudima koji će ih prodavati i da čeka pozitivnu reakciju. Očigledno je da je znao kakvi su proizvodi u pitanju i koliko je Aloe Vera biljka blagotvorna, pa onda ni ne čudi što je toliko verovao u njih i bio ubeđen u uspeh. Složićemo se da je poslovna strategija ili možemo reći modernim terminom marketinška strategija bila prilično jednostavna. Sad posle 40 godina i uspeha koje je postigla kompanija Forever Living Products, koji i dan danas beleži, shvatamo da nije bilo potrebe za boljom, kompleksnijom, promišljenijom strategijom. Zato što se radilo o zaista kvalitetnim i blagotvornim proizvodima kojima nije bio potreban marketing već samo upoznati ljude sa dejstvima proizvoda i čekati da proizvodi počnu da prodaju sami sebe. Do dana današnjeg “strategija” se nije promenila, a rezultat je da se danas prodaju širom sveta u preko 150 država i da je iz dana u dan sve više zadovoljnih korisnika.
Zašto je ova anegdota - naša konstatacija bila bitna za početak razvoja Aloe Vera TM tima?
Obzirom da smo zaključili da je naš član koji je pokrenuo celu priču oko Aloe Vera TM -a pratio strategiju Rex Maughan-a i njemu tada dala odlične rezultate, a danas i nama, odlučili smo da upravo ona bude i strategija koju će primeniti Aloe Vera TM tim. Uzgred svima nama je ova strategija bila bliska jer nismo želeli da “davimo” ljude, “vučemo” za rukav i ubeđujemo da probaju FLP proizvode. Svima nam je bila muka od “agresivnih” kampanja poput televizijskih reklama od kojih ne možete da odgledate film ili omiljenu emisiju, od napornih prezentacija gde vas ljudi ubeđuju da kupite nešto i vi pristanete samo da bi vas pustili na miru, da ne pričamo o telefonskim anketama i prezentacijama.
Prednost smo videli u savremenim tehnologijama prezentacije tačnije u internetu koji je bio idealan za ovakvu poslovnu strategiju. U današnje vreme svi traže odgovore putem interneta odnosno usluge, proizvod itd i to je idealna prilika da se potencijalnim klijentima, odnosno korisnicima FLP Aloe Vera proizvoda daju što bolje odnosno potpunije informacije o kvalitetu i blagotvornosti FLP proizvoda. Na ruku nam je išlo što je u našem timu bio član kojem je IT i internet poslovanje bilo zanimanje. U samom startu prezentacija proizvoda putem interneta nam je bio primarni cilj, jer smo analizom tržišta došli do zaključka da je potencijalnim korisnicima potrebna kvalitetna informacija o proizvodima koju mogu pronaći putem interneta, a da je ponuda ovakvog sadržaja prilično mala.
Realizacija ovog cilja i njegovo unapređivanje će kasnije rezultirati priličnim širenjem našeg posla širom sveta, no o tome ćemo kasnije. Sad želimo da se vratimo na početak priče i ono što je srž razvoja i pokretanja biznisa kao poslovni partner FLP-a, a to je prezentacija proizvoda ljudima u našem okruženju (rodbini, prijateljima, poznanicima, kolegama, …).
PRIMENA I RAZRADA STRATEGIJE ILI POČETNA ZAMISAO?
RAZVOJ STRATEGIJE I PODIZANJE DISTRIBUCIJE ALOE VERA PROIZVODA NA VIŠI NIVO
Da se vratimo na to kako smo dalje primenili našu strategiju. Obzirom da nismo imali slobodnog vremena na pretek za početak smo odlučili da svako prezentuje proizvode u svom bližem i širem okruženju. Ovo nam je ujedno bila i prilika da dobro savladamo sve potrebne informacije o proizvodima. Nakon par meseci rezultati su bili fascinantni imali smo priličan broj novih korisnika, kao i poslovnih partnera FLP-a koje smo mi uveli u posao, davali im potrebne informacije, davali savete, delili naša iskustva. Jednom rečju pomagali u razvoju njihovog biznisa kao poslovnog partnera, napredovanju, održavanju i proširivanju istog. Na taj način smo proširili distributersku mrežu širom zemlje, ostvarili dodatne popuste na proizvode i počeli da zarađujemo mnogo više novca nego na samom početku. Klijenti koji su kupovali proizvode su bili sve zadovoljniji, a naš entuzijazam je rastao, kao i zadovoljstvo što smo učinili da veliki broj ljudi sazna i proba Forever Living proizvode. Dok je trajala ova euforija, paralelno smo radili na realizaciji naše prvobitne zamisli koja je u tom trenutku otišla znatno dalje, nego na samom početku.
Izradili smo jednu od najmodernijih web prezentacija, sa najvišim kriterijuma UX dizajna (korisničkog doživljaja), što je rezultiralo velikim brojem poseta i porudžbina sa interneta. Bili smo veoma zadovoljni što smo postigli da širokom auditorijumu prezentujemo kvalitet proizvoda i uverimo ih u njihova blagotvorna dejstva, što su dokazivale prodate količine proizvoda, a i naši prihodi od istih. Nakon određenih promena u FLP kompaniji i mogućnosti prodaje putem web platforme na zvaničnom FLP sajtu u vidu online shopa u više država sveta, krećemo u realizaciju proširene prvobitne strategije. Nastupamo na svetskom tržištu putem web prezentacije i FLP online shopa i vršimo prodaju i širenje mreže u nekoliko država sveta. Mogućnost nastupanja na velikim tržištima donela je odlične profite i naša strepnja zbog napuštanja stalnog zaposlenja je iščezla. Svi smo napustili naše “stalne poslove” i isključivo se bavimo poslom poslovnog partnera FLP-a i širenjem Aloe Vera TM tima i distributerske mreže. Čak je naš član, odnosno pokretač Aloe Vera TM-a, svoj privatni biznis stavio na drugo mesto i prioritet dao Aloe Vera TM-u i njegovom daljem razvitku.
GDE SMO DANAS? DA LI SE ISPLATIO TRUD? ŠTA JE SLEDEĆE?
Nakon svega nismo se pokajali nijednog trenutka, više se ne viđamo jednom mesečno kao što je to bilo slučaj zbog nedostatka vremena, već skoro svaki vikend na izletima na kojima pričamo samo o lepim stvarima, jer je broj problema i muka koji nas je mučio jednostavno iščezao. Uživamo u slobodnom vremenu provedenom sa bliskim ljudima, u zajedničkoj sreći i u osmehu najmlađih članova naše porodice jer konačno roditelji provode vreme sa njima, a pritom su nasmejani i lepo raspoloženi.
U ovom trenutku, najčešće razgovaramo kako da dopremo do ljudi i pomognemo im da promene svoj život, kao što smo mi to učinili. Naš cilj je da ne budemo napadni, da ih ne vučemo za rukav i da ih ne ubeđujemo i dosađujemo sa onim pričama “Učlani se, ostvari popust, zaradićeš milione, bla, bla,bla”. Naš cilj je samo da im ispričamo našu priču i sačekamo njihovu pozitivnu reakciju. Upravo kao što smo to uradili i sa proizvodima. Jednom rečju da čekamo da dođe i njihov trenutak kao što je nekad davno došao i naš.
Pred nama je novi cilj da naša priča stigne “prirodnim putem” do što više ljudi, kao što su stigli i Forever Living proizvodi. Želimo da svim ljudima pomognemo svim našim mogućnostima, savetima, edukacijom i motivacijom da postignu sve ono što smo i mi postigli, da postanu deo našeg tima i postignu da imaju dovoljno slobodnog vremena, dobre prihode i sve to uz osmeh na licu.
Nadamo se da će naši uspesi nastaviti u pozitivnom pravcu i da će i ovaj cilj biti na spisku realizovanih.
Ne zaboravite da smo uvek tu za Vas!!!
Sve najbolje i puno uspeha,
Želi Vam Aloe Vera TM SRB Tim
ŽELITE DA POSTANETE FLP OVLAŠĆENI DISTRIBUTER!
Za sve informacije o pogodnostima i kako postati ovlašćeni distributer kompanije Forever Living Product kontaktirajte nas putem telefona 065 948 10 90 ili putem stranice Kontakt.